Olfaction, Behaviour and Pathology. Jornada Prometeu

El grup d'investigació NeuroFun, de la UP de Medicina, organitza un congrés internacional dins del Programa de grups d'Excelència Prometeu de la Generalitat Valenciana
Última modificació: 09/05/2017 | Font: MED

Data: 19 i 20 d'octubre 2017

Acte: Congrés Internacional. Jornada Prometeu

Títol: Olfaction, Behaviour and Pathology

Lloc: Escola de Doctorat. Universitat Jaume I

Entitat: Universitat Jaume I.

El grup d'investigació NeuroFun de la Unitat Predepartamental de Medicina, Facultat de Ciències de la Salut, dins del Programa de grups d'Investigació d'Excelència Prometeu de la Generalitat Valenciana, ha organitzat un congrés internacional (Jornada Prometeu) amb el recolzament de la Red Olfativa Española (ROE) de la que el laboratori també és membre. Amb el titol "Olfaction, Behaviour and Pathology"  el congrés pretén promoure l'intercanvi de dades i la reflexió al voltant del paper que la olfacció juga en la conducta animal i humana, de les alteracions de la sensibilitat olfactiva associades a determinades malalties neurològiques i psiquiàtriques, com ara el Parkinson i l'Alzheimer, l'esquizofrènia i la depressió, i de la importància que aquests símptomes tenen en la comprensió de la malaltia i la diagnosi primerenca.

La inscripció per als estudiants UJI de Grau i Postgrau (Màsters, Doctorat) és merament simbòlica, i es tramitarà el reconeixement d'aquesta activitat per crèdits. Amés, l'activitat pot ser d'interès per a investigadors en neurociències, així com per a professionals de l'àmbit de la salut, especialment en relació amb la Neurologia, Neurocirurgia, Neuropatologia, Otorinolaringologia i Gerontologia.

Per organitzar aquesta activitat comptem amb el suport del Vicerectorat d'Investigació i Doctoral i de la Facultat de Ciències de la Salut, així com de la Sociedad Española de Neurociencias.

A la Web del congrés (en anglès) es pot trobar tota la informació relativa al programa preliminar, inscripció, enviament de comunicacions i altres.

Més informació: http://prometeo.labneurofun.com/index.php?lang=es

Informació proporcionada per: Unitat Predepartamental de Medicina