Jornades Història i Memòria 2023: «Facticitat i ficció. Assaig sobre seqüències fotogràfiques de la Xoà»

22/05/2023 | HIS

Data: Dimarts 20 de juny
Acte: Jornades Història i Memòria 2023
Títol: «Facticitat i ficció. Assaig sobre seqüències fotogràfiques de la Xoà»
Conferenciant: Anacleto Ferrer. Universitat de València
Lloc: Menador espai cultural. Castelló de la Plana, Castelló  (presencial o virtual)
Hora: 18 hores
Dirigit a: personal investigador, estudiantat i públic en general
Organitza: Càtedra d'Història i Memòria  Democràtica, Diputació de Castelló
Col·labora: XARXA Memòria Històrica (FVMP),   UJI-Departament d'Història, Geografia i Art ,  UJI-Unitat de Divulgació Científica i Ciència ciutadana, Generalitat Valenciana-Conselleria d'Innovació, Universitat, Ciència i Societat Digital, Ajuntament de Castelló, CEFIRE Castelló, MENADOR Espai Cultural,  Ministeri de la Presidència, Relacions amb les Corts i Memòria Democràtica.

Qualsevol dubte o aclariment podeu enviar un correu electrònic a: catedrahistoriamemoria@uji.es

Inscripcions
- Assistència virtual (google meet) o presencial (places limitades) prèvia inscripció

Informació proporcionada per: Departament d'Història, Geografia i Art