II CURS INTERNACIONAL D’ARQUEOLOGIA I CULTURES DEL MEDITERRANI ANTIC

08/03/2023 | HIS

PREINSCRIPCIÓ

El curs té un límit de 20 places. Si hi ha més candidats/candidates que places disponibles, es procedirà a una selecció per data d’inscripció per part de l'organització del Curs.
  • Obert període de preinscripció fins a l'1 de maig
  • Per a formalitzar la vostra preinscripció, els candidats i les candidates han d'entrar a la plataforma: http://inscripcio.uji.es

MATRICULACIÓ AL CURS :
  • L'alumnat finalment seleccionat rebra, abans del dia 15 de maig, un correu electrònic amb la informació de caràcter pràctic que els pugui interessar (horaris, allotjament, etc.).
  • Així com el rebut per a fer el pagament.
  • Preu: 150 €. El preu de la inscripció dóna dret a l’allotjament i la manutenció (esmorzars, dinars i sopars), i a l’assistència a les sessions pràctiques i teòriques, a una pòlissa d’assegurances i a la participació en totes les activitats programades, incloses les visites.
  • L´organització expedirà un certificat de participació de 60 hores. El curs és convalidable per 3 crèdits ECTS.
  • El curs es realitzarà de l'1 al 9 d'ocutbre de 2023.

MÉS INFORMACIÓ:

arqueologiamediterranea.uji.es
descarregar dossier informatiu en pdf

Organitza:  Aula de Arqueología Mediterránea,  Ajuntament de Borriana,  UNIMC (univrsità di Macerata),  Université de Lorraine,  ANTIQUA. Historia Antigua  y Arqueología.

Informació proporcionada per: Departament d'Història, Geografia i Art