Última modificació: 06/04/2016 | Font: EMP

Informació personal

CASANOVA CALATAYUD, EMILIA
  • Professor/a Associat/da Laboral
  • Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting - Comercialització i Investigació de Mercats
  • JC1022DD - (964 728547)
  • ecasanov@uji.es
  • Ressenya Personal

    DADES PERSONALS: 

    Nom i Cognoms: Emilia Casanova Calatayud
    DNI. : 18978538-L
    Data de naixement: 24-11-1970
    Adreça de contacte: C/ Navarra 108 Castelló de la Plana
    Telèfon: 658-59-48-51

    *FORMACION:

    Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València, en la branca de Ciències Empresarials.
    Seminari sobre el mercat borsari organitzat pel club d'inversió immobiliària de València
    Curs de la Fundació Universitat Jaume I “Màrqueting en les empreses de distribució” 150h. 
    Curs del SERVEF “Aplicacions informàtiques d'oficina” 300h.
    Nivell Inglés: *Preliminary *English Test equivalent al B1
    Nivell valencià: Grau *Mitjà de la Junta *qualificadora. 

    EXPERIÈNCIA LABORAL:

    Banc de València (1997-2000) duent a terme funcions d'intervenció i comunicació en diferents oficines, durant aquest període realitzo diversos cursos de formació interna relacionats amb la banca: “Productes i serveis financers” (1997), “L'Euro” (1998) “Banca electrònica” (1999) “Orientació al Márqueting relacional en la banca” (1999)

    En l'actualitat i des de 2001 exerceix com a responsable d'Administració i Comunicació en diferents empreses (PIME) situades a la província de Castelló: Tèxtil Sebastià SL. Instal·lacions Merula SL. Gestions Comercials *Sebastiá SL.

    TRAJECTÒRIA DOCENT:

    Professora del Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I de Castelló des de l'any 2000 impartint classes en les titulacions de: Relacions Públiques i Publicitat, (assignatura R-61 Màrqueting estratègic, troncal d'últim curs, i R-77 Màrqueting directe optativa també d'últim curs, R-54 Recerca de mitjans i suports) 
    Administració d'empreses. (Assignatures A-68 Mètodes de gestió, C19 Direcció comercial *AE1036 Promoció Comercial i Fonaments de Màrqueting).
    cal destacar que en els cursos: 2006/2007 2008/2009 i 2010/2011 he rebut la felicitació per part del Vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat pels bons resultats obtinguts en l'avaluació del estudiantat.

    *FORMACION I PROJECTES USI:

    El professor de la Universitat Jaume I (4ª edició 2000)
    Metodologia per a la docència universitària (3ª edició 2002)
    Taller sobre planificació i disseny de la docència d'Administració d'empreses i màrqueting. (2008)
    *GoogleDocs per a finalitats docents (2013)
    Desenvolupament d'Habilitats per exposar amb claredat a l'aula (2014) 

    “Màrqueting Basic una integració teòric pràctica de les assignatures d'introducció al màrqueting”.VI Jornades de millora educativa 2005
    “El foment del treball cooperatiu enfront de l'individual mitjançant un sistema de canvi d'avaluació” VII Jornades de millora educativa 2006
    “Introducció d'assessoria tècnica en l'assignatura R77 de Publicitat i Relacions Públiques. IX Jornades de millora educativa
    “Projecte d'harmonització europea 2009-2010 “
    “Experiències d'Innovació docent en el marc de l'adaptació de la titulació de Ciències Empresarials en el procés d'harmonització europea (2009-2010).
    “Campanya global per a la prevenció del consum i hàbit del tabaquisme en les assignatures R54 i R77 de la Llicenciatura de Publicitat i relacions Públiques”.
    IX Jornades de millora educativa.
    “Projecte d'harmonització europea 2010-2011”
    “La participació en el concurs de cartells publicitaris organitzats per l'Oficina de Prevenció i Gestió Mediambiental de la Universitat Jaume I com a element motivador de les assignatures 546 i R77. Projecte premiat en la XIII Edició dels premis de millora educativa en el marc de “premis al reconeixement docents i investigador del PDI en la UJI finançat pel Banc Santander.

    PUBLICACIONS / ALTRES

    P. *Kotler; Armstrong G.; Teresa María *Vallet *Bellmunt; Marta Estrada Guillén; Juan Carlos Fandos Roig; María Il·luminada *Vallet *Bellmunt; Emilia Casanova Calataiud; Antonio José *Vallet *Bellmunt; *Valentin Gallart *Camahort; María Pilar Munti Collado. Fonaments de màrqueting estratègic. Pearson, 2013. ISBN 78782734666 

    *Vallet T. (*coord.); Estrada M.; Fandos JC Del Tall *Vallet I.; Casanova I.; *Vallet A.; Gallart V.; Munti P. (2014) Fonaments de Màrqueting Col.*lecció *Materials nº 383, Publicacions de la Universitat Jaume I. 

    *Vallet T. (*coord.); Estrada M.; Fandos JC Del Tall *Vallet I.; Casanova I.; *Vallet A.; Gallart V.; Munti P. (2014) Principis de Màrqueting Col.*lecció *Sapientia Nº*XXX Publicacions de la Universitat Jaume I Pendent d'ISBN 


    Participació en l'1*st *International *Forum *in Inclusivament Global *Consciousness *Emerging Rural *Areas Organitzat per la Universitat Jaume I (2013)

    Horari Actual



    Horari de tutories de Emilia Casanova Calatayud


    Primer semestre


    Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    Dimarts 17:00 18:30 11-09-2017 24-01-2018
    Divendres 13:00 14:00 11-09-2017 24-01-2018

    El professor/a té tutoríes virtuals en el primer semestre


    Segon semestre


    Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    Dimarts 17:00 18:30 25-01-2018 31-07-2018
    Divendres 13:00 14:00 25-01-2018 31-07-2018

    El professor/a té tutoríes virtuals en el segon semestre


    Horari de docència de Emilia Casanova Calatayud


    Primer semestre


    Assignatura Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    AE1002 - PR12 Dijous 17:00 19:00 21-09-2017 14-12-2017
    AE1002 - PR3 Divendres 11:00 13:00 29-09-2017 22-12-2017
    AE1002 - TE2 Divendres 09:00 11:00 15-09-2017 22-12-2017
    AE1002 - TE2 Divendres 11:00 13:00 15-09-2017 15-09-2017
    AE1002 - TU4 Divendres 13:00 14:00 20-10-2017 27-10-2017
    AE1036 - PR1 Dimarts 16:00 17:00 12-09-2017 05-12-2017
    AE1036 - PR1 Dimarts 15:00 16:00 05-12-2017 12-12-2017
    AE1036 - TE1 Dimarts 13:00 16:00 12-09-2017 28-11-2017
    AE1036 - TE1 Dimarts 13:01 15:00 05-12-2017 12-12-2017
    AE1036 - TE1 Dimarts 13:02 17:00 24-10-2017 24-10-2017
    AE1036 - TU1 Dimarts 16:00 17:00 12-12-2017 12-12-2017
    EC1002 - PR12 Dijous 17:00 19:00 21-09-2017 07-12-2017
    EC1002 - PR3 Divendres 11:00 13:00 29-09-2017 15-12-2017
    EC1002 - TE2 Divendres 11:00 13:00 15-09-2017 15-09-2017
    EC1002 - TE2 Divendres 09:00 11:00 15-09-2017 22-12-2017
    EC1002 - TU4 Divendres 11:00 13:00 22-12-2017 22-12-2017
    FC1002 - PR12 Dijous 17:00 19:00 21-09-2017 07-12-2017
    FC1002 - PR3 Divendres 11:00 13:00 29-09-2017 15-12-2017
    FC1002 - TE2 Divendres 09:00 11:00 15-09-2017 22-12-2017
    FC1002 - TE2 Divendres 11:00 13:00 15-09-2017 15-09-2017
    FC1002 - TU4 Divendres 11:00 13:00 22-12-2017 22-12-2017

    Segon semestre


    Assignatura Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    AE1018 - PR3 Divendres 11:00 13:00 16-02-2018 27-04-2018
    AE1018 - PR3 Divendres 09:00 11:00 09-02-2018 18-05-2018
    AE1018 - PR4 Divendres 11:00 13:00 09-02-2018 18-05-2018
    EC1018 - PR3 Divendres 09:00 11:00 09-02-2018 18-05-2018
    EC1018 - PR3 Divendres 11:00 13:00 16-02-2018 27-04-2018
    EC1018 - PR4 Divendres 11:00 13:00 09-02-2018 18-05-2018
    FC1018 - PR3 Divendres 09:00 11:00 09-02-2018 18-05-2018
    FC1018 - PR3 Divendres 11:00 13:00 16-02-2018 27-04-2018
    FC1018 - PR4 Divendres 11:00 13:00 09-02-2018 18-05-2018

    Assignatures amb docència


    Assignatures Titulació
    AE1002 - Introducció a l'Administració d'Empreses (Empresa) Grau en Administració d'Empreses
    AE1018 - Fonaments de Màrqueting Grau en Administració d'Empreses
    AE1036 - Promoció Comercial Grau en Administració d'Empreses
    AE1048 - Prácticas Externas Grado en Administración de Empresas
    AE1049 - Trabajo de Final de Grado Grado en Administración de Empresas
    EC1002 - Introducció a l'Administració d'Empreses (Empresa) Grau en Economia
    EC1018 - Fonaments de Màrqueting Grau en Economia
    FC1002 - Introducció a l'Administració d'Empreses (Empresa) Grau en Finances i Comptabilitat
    FC1018 - Fonaments de Màrqueting Grau en Finances i Comptabilitat

    Publicacions


    Llibres


    • Principios de Marketing Estratégico
    • Teresa María Vallet Bellmunt, Antonio José Vallet Bellmunt, María Iluminada Vallet Bellmunt, Emilia Casanova Calatayud, Víctor del Corte Lora, Marta Estrada Guillén, Juan Carlos Fandos Roig, Valentin Gallart Camahort, María Pilar Monte Collado. 2015. Autoria. Nacional. Docent. ISBN 9788469715529. UJI. Ed. Universitat Jaume I.

    • Fundamentos de marketing estratégico
    • P. Kotler, Armstrong G., Teresa María Vallet Bellmunt, Marta Estrada Guillén, Juan Carlos Fandos Roig, María Iluminada Vallet Bellmunt, Emilia Casanova Calatayud, Antonio José Vallet Bellmunt, Valentin Gallart Camahort, María Pilar Monte Collado. 2013. Autoria. Nacional. Docent. ISBN 978782734666. Madrid. Ed. Pearson.

    Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
    Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16