La mirada i les imatges en l'època de les xarxes socials

08/04/2019 | COM

Conferècia : LA MIRADA I LES IMATGES en l'època de les xarxes socials

PER JUAN MARTÍN PRADA Director del grup de recerca «Teories estètiques contemporànies». Universitat de Cadis

Dilluns, 8 d'abril. 16:00 hores. Aula 1113.
Dirigit a estudiants d'1º curs de Comunicació Audiovisual, Periodisme i Publicitat i RR.PP.

Aquesta conferència es planteja com una breu aproximació als efectes que Internet i els nous dispositius de la connectivitat estan tenint en les pràctiques de
creació, circulació i recepció de les imatges. Es proposa per a açò un acostament a les formes en les quals es generen, circulen i propaguen les imatges en un context articulat pels «social mitjana», atenent amb particular atenció a les noves maneres del veure i del «donar-se a veure» als quals aquelles indueixen.
Una aproximació, en definitiva, a les noves condicions de la visió i de la mirada que els fenòmens propis de la cultura-xarxa han imposat o dels quals són resultat.
Informació proporcionada per: Departament de Ciències de la Comunicació