Última modificació: 10/10/2016 | Font: COM
  • Mapa de la recerca en comunicació

El projecte MapCom establirà estàndards de qualitat per als estudis en aquesta disciplina a fi de promoure’n la visibilització social.

• Publicitat exterior

El treball «Con un par» realitzat pel grup «Café sin tiempo» format per Román Tarrazona, Aitor Villanueva, Yaiza Bolea, Borja Ibañez, Víctor Herrero i Pablo Llavata, ha sigut el guanyador de la XV edició del concurs sobre Publicitat Exterior.

• Millor article periodístic

El rector, Vicent Climent, i el director de Levante de Castelló, Pepe Beltrán, han fet lliurament del premi al millor article a l’alumne Rubén García pel seu text «La pelota valenciana. Renovarse y vivir».

• Campanya de la Ciutat de les Arts i les Ciències

Tres estudiantes del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de l'UJI participaran en la pròxima campanya de la Ciutat de les Arts i les Ciències per a donar publicitat a l'exposició sobre Nikola Tesla.

Informació proporcionada per: Departament de Ciències de la Comunicació