The Primitals

XXV Mostra de Teatre Reclam.
Última modificació: 27/07/2017 | Font: SASC

Apertura: 19:30
Cicle: XXV Mostra de Teatre Reclam.
Companyia: Companyia Yllana & Primital Bros
Duració: 90 minuts
Seients numerats: si
Tipus: Teatre

Data: Divendres 10 de novembre
Hora: 20h.
Preu:  12€ – Tarifa reduïda: 10€ - Tarifa Infantil: 5€ (Fins 12 anys) Recomanda a partir de 8 anys
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Autor: Yllana i Primital Bros
Direcció: Joe O’Curneen
Música: Santiago Ibarretxe
Intèrprets: Íñigo García Sánchez, Pedro Herrero, Adri Soto, Manu Pilas
Durada: 90 minuts
Web: http://www.yllana.com/espectaculo/the-primitals/

Quatre aborígens d’un planeta que podria ser el nostre reclamen l’escenari, disposats a conquistar el públic – a carcallades o a matxetassos– però sempre sobreeixint música de mil gèneres que, com a esponges, han anat absorbint en els seus viatges pels confins de l’espai temps.

The Primitals… l’estranya i surrealista història d’una tribu lleugerament disfuncional, amb lluites intestines, somnis de grandesa, desequilibris mentals i farmacopea mil·lenària.

Xamanisme a quatre veus. Tragicomèdia a capella. Avantguardisme ancestral. Tot això i molt més.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals