Resaca

Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Direcció: Tito Asorey
Dramatúrgia: Tito Asorey, Ana Carreira
Elenc: Melania Cruz, Fernando González, Fran Lareu, Laura Míguez i Vadim Yukhnevich
Disseny d’escenografia: Laura Iturralde i Montse Piñeiro
Durada: 70 minuts
Web: https://www.ilmaquinarioteatro.com/

Il Maquinario Teatro van decidir ajuntar-se amb el propòsit de reconstruir la seua pròpia memòria generacional i familiar a través de la història d’una persona comuna que va desaparèixer i que va marcar les seues vides: Álex.

Les restes que aquesta persona va deixar en forma de quaderns, diaris, investigacions sobre la seua família, records i fotografies són els materials utilitzats com a punt de partida per a una investigació que també es converteix en un descobriment personal per a cada un d’ells.

Resaca és el resultat d’aquesta investigació documental dels vestigis deixats per Álex, un intent per recompondre la història d’algú a qui no van acabar de conèixer del tot. Una forma de parlar d’una generació a través d’una persona comuna.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals