La reina de África - The African Queen

Apertura: 19:00
Característiques: EUA. Regne Unit. 1951. Color. 35mm
Cicle: En pantalla gran: 30 anys sense John Huston
Comentaris: Versió original en anglès, alemany i suahili subtitulada en castellà Apta per a tots els públics
Duració: 105 min
Seients numerats: no
Tipus: Cinema

Data: Dissabte 7 i Diumenge 8 d'octubre
Hora: 19.30h
Preu:  3,5 € – Tarifa reduïda: 2,5 €
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Direcció: John Huston
Guió: James Agee (basat en la novel·la de C. S. Forester)
Intèrprets: Humphrey Bogart, Katharine Hepburn, Robert Morley, Peter Bull, Theodore Bikel, Walter Gotell, Peter Swanwick, Richard Marner

Mentre a Europa s’inicia la Primera Guerra Mundial, Charlie Allnut, un mariner experimentat i alcohòlic, abasteix els poblats de l’est d’Àfrica amb el seu xicotet vaixell de vapor, “The African Queen”. Quan el reverend Samuel és assassinat, Allnut ofereix a la seua germana, Rose, portar-la en l’embarcació. El viatge és perillós i està ple de riscos als quals s’ha de sumar l’enfrontament entre els dos protagonistes perquè tenen caràcters oposats.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals