El Lunar de Lady Chatterley

XXV Mostra de Teatre Reclam.
Última modificació: 20/07/2017 | Font: SASC

Apertura: 19:30
Cicle: XXV Mostra de Teatre Reclam.
Companyia: Companyia Ana Fernández
Duració: 70 minuts
Seients numerats: si
Tipus: Teatre

Data: Divendres 17 de novembre
Hora: 20h.
Preu:  12€ – Tarifa reduïda: 10€
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Autor: Roberto Santiago
Direcció: Antonio Gil
Intèrpret: Ana Fernández
Escenografia: Sean Mackaoui
Durada: 70 minuts
Web: http://www.elenacarrascal.com/portfolio/el-lunar-de-lady-chatterlay/

El lunar de Lady Chatterley, de Roberto Santiago, és un espectacle que parla sobre la condició femenina. Sobre aqueixes coses per les quals dones de tots els temps han lluitat durant segles: la vertadera independència, la vertadera emancipació i la verdadera necessitat de prendre les seues pròpies decisions.

El text també planteja algunes qüestions importants sobre l’ús i perversió del llenguatge per a manipular els nostres semblants. I tot això conflueix en quelcom aparentment diminut: una piga, una xicoteta taca en el cos d’una dona que lluita contra una societat intolerant i despietada.

Quan es va publicar L’amant de Lady Chatterley, l’obra va estar prohibida més de trenta anys a Anglaterra, en ple segle xx. D’alguna forma, aquest text és un homenatge a totes les dones del món. A aquelles que van ser, les que són i les que seran.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals