Dancing with frogs

XXV Mostra de Teatre Reclam.
Última modificació: 21/07/2017 | Font: SASC

Apertura: 19:30
Cicle: XXV Mostra de Teatre Reclam.
Companyia: Companyia Sol Picó
Duració: 60 minuts
Seients numerats: si
Tipus: Teatre

Data: Divendres 24 de novembre
Hora: 20h.
Preu:  12€ – Tarifa reduïda: 10€
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Direcció: Sol Picó
Assistent de coreografia: Carlos Fernández
Col·laboració en la dramatúrgia: Marta Galán
Intèrprets: Antoni Comas, Daniel Corrales, Elías Torrecillas, Guillermo Weickert, Junyi Sun, Pere Jou, Valentí Rocamora
Música original: Pere Jou (excepte “Haka” Antoni Comas)
Fotografies: Consuelo Bautista
Durada: 60 minuts
Web: http://www.solpico.com/​

A Dancing with frogs es reflexiona, qüestiona i analitza el món de la masculinitat, aquesta altra meitat, el complement biològic del femení. Què és allò masculí sense la part femenina? Hi ha límits entre ells? Com viu, sent, actua, pateix, es relaciona amb el món, l'home del SXXI? És el mateix de sempre o alguna cosa ha canviat?, Com ha de ser un home?, Què s'ha de fer per a ser-ner un?

Sol Picó balla amb gripaus o amb lumbersexuals, neo-macarrons, metrosexuals i andrògins en una aventura àcida, bruta, gamberra i tragicòmica.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals