Ana, mon amour

Apertura: 19:00
Característiques: Romania, Alemanya, França. 2017. Color. BR
Cicle: Nou Cinema
Comentaris: Versió original en romanès subtitulada en castellà. Pendent de qualificació
Duració: 125 min
Seients numerats: no
Tipus: Cinema

Data: Dissabte 11 i Diumenge 12 de novembre
Hora: 19.30h
Preu:  3,5 € – Tarifa reduïda: 2,5 €
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Direcció: Calin Peter Netzer
Guió: Calin Peter Netzer y Cezar Paul Badescu
Intèrprets: Mircea Postelnicu, Diana Cavallioti, Carmen Tanase, Vasile Muraru, Adrian Titieni, Tania Popa, Igor Caras-Romanov, Ionut Caras, Ioana Flora, Vlad Ivanov, Elena Voineag, Razvan Vasilescu, Irina Noaptes, Meda Andreea Victor, Iulia Lumânare, Anghel Damian

Toma i Ana s’enamoren bojament a la universitat. Ana té un passat complicat i pateix greus atacs de pànic. Toma, un jove de classe mitjana, es queda tan atònit com fascinat amb els abismes de desesperació de la seua estimada; li dona tot el seu suport i la porta als metges. La parella s’aïlla cada vegada més. La debilitat d’Ana pareix donar forces a Toma. Ana es queda embarassada i comença a seguir una teràpia basada en la psicoanàlisi analítica de la qual ix molt millorada. Però el món de Toma comença a afonar-se...

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals