Afasians. The last conference

Hora: 20h.
Preu: 12 € – Tarifa reduïda: 10€
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Creació i direcció: loscorderos.sc and  Za!
Interpretació: David Climent, Edu Pou, Pau Rodríguez, Toni Mas
Tècnic de so: El Mo
Vestuari: Laia Muñoz Carol
Durada: 60 minuts
Web: https://loscorderos.wordpress.com/

Afasians. The last conference és l’esdeveniment més important al món de la ciència i, a més, és totalment irrellevant per a l’avanç científic. Comptarem amb les primeres declaracions en primícia de quatre membres de la tribu dels Afasians. Els Afasians ens explicaran els seus descobriments, incloent la destrucció del JO i l’obertura de la Caixa del Gat de Schrödinger, l’únic gat que està viu i mort al mateix temps.

Els Afasians han demanat una taula i quatre micròfons. I un sofà per a la pausa, òbviament. No hi haurà PowerPoint, ni estadístiques, ni dades objectives, perquè això, allà, no es valora. De fet, els Afasians no són una tribu, ni fan descobriments, ni donen conferències, però ho anomenarem tribu, descobriment i conferència perquè els entenguem.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals