En un lugar solitario - In a Lonely Place

En pantalla gran: clàssic del cine negre
Última modificació: 16/03/2017 | Font: SASC

Apertura: 19:00
Característiques: EUA. 1950. B/N. 35 mm.
Cicle: En pantalla gran: clàssic del cine negre
Comentaris: VOSE. NR -13
Duració: 94 min
Seients numerats: no
Tipus: Cinema

Data: Dissabte 8 i Diumenge 9 d'abril.
Hora: 19.30h
Preu:  3,5 € – Tarifa reduïda: 2,5 €
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Direcció: Nicholas Ray
Guió: Andrew Solt (Història: Dorothy B. Hughes)
Intèrprets: Humphrey Bogart, Gloria Grahame, Frank Lovejoy, Carl Benton Reid, Art Smith, Jeff Donnell, Martha Stewart, Robert Warwick, Morris Ankrum, William Ching, Steven Geray, Hadda Brooks

Steele, un guionista amb fama de conflictiu i violent, ha d’afrontar la difícil tasca d’adaptar un best-seller de nul·la qualitat literària. Casualment s’assabenta que Mildred, la xica del guarda-roba del club que freqüenta, ha llegit l’obra en qüestió. Decideix llavors emportar-se-la a sa casa perquè li explique l’argument. Però, al matí següent, la policia es presenta en sa casa i li comunica que Mildred ha sigut assassinada, i Steele es converteix en el principal sospitós.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals