Io, lei, me

Veu gravada: Patrizia Hartman
Música original: Epsilon Indi
Durada: 50 minuts

La mirada se centra en l’interior... Una dona surant entre els sentiments en conflicte. Les facetes interminables i incomptables de l’ànima humana, que pot canviar de l’alegria a la tristesa, de la por a la sorpresa, del plaer a la vergonya en una fracció de segon. Revelar les contradiccions de l’ànima humana, salts i caigudes, canvis sobtats i contradiccions irreconciliables.

La deconstrucció del moviment, la seua segmentació i fragmentació, navegar per la seua naturalesa, en la seua condició existencial. La força i la fragilitat, el valor i la por com a estats units i coexistents, la investigació d’un estat de revelació espiritual, amb la realització de la investigació sobre el cos heroic femení, nu en la seua exposició, sense pell o defenses.

.

entrades