08-Un país de música: la indústria musical valenciana

Última modificació: 08/07/2016 | Font: SILVIA MARTÍNEZ SABORIDO

Enllaç a la matrícula

Dates: 12, 13 i 14 de juliol

Lloc: Benicàssim i Llotja del Cànem (Castelló de la Plana)

Coordinació acadèmica del curs:

• Luis Martínez Cháfer, Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting
  • F. Xavier Molina Morales, Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting

Descripció:

El curs aborda l'estudi d'un sector industrial que centra les seues activitats en el desenvolupament de propostes culturals en l'àmbit musical. El seu focus principal és l'activitat exercida per artistes i empreses del sector a la Comunitat Valenciana. El curs parteix d'una perspectiva multidisciplinària, amb la presència d'investigadors i professors universitaris, empresaris, artistes, promotors i editors vinculats amb l'escena local de producció musical.

Programa:

Dimarts, 12 de juliol de 2016

-Matí: seu del FIB (Benicàssim)-

10.30 h Registre d’entrada en el FIB.

11.00 h Visita tècnica al FIB. David Díaz, FIB.

13.00 h Final de la sessió del matí.

-Vesprada: Llotja del Cànem (Castelló)-

17.00 h Cas Pràctic «VAM! (Valencian Music Association) - TROVAM!». Armand Llàcer, VAM!

19.00 h Final de la sessió.

Dimecres, 13 de juliol de 2016

-Llotja del Cànem (Castelló)-

10.00 h «Administració local i indústria cultural. El cas de Vila-real». Maria Dolores Parra, regidora d'Economia i Eduardo Pérez, regidor de Cultura a l’Ajuntament de Vila-real.

12.00 h «L’edició musical i els drets d’autor». Vicente Martínez, Songsforever.

14.00 h Final de la sessió del matí.

17.00 h «El finançament de projectes musicals: el cas de VERKAMI». Victor del Corte, AERT - UJI.

19.00 h Final de la sessió.

Dijous 14 de juliol de 2016

-Llotja del Cànem (Castelló)-

10.00 h «L’impacte econòmic de la cultura». Pau Rausell, Econcult, Universitat de València.

12.00 h Taula redona sobre la indústria musical valenciana. Moderada per David Hernández, nomepierdoniuna.net i UJI. Amb la participació de Rafa Cervera (El País, Valencia Plaza), Miquel Marín (PRO21 Cultural) i Alberto Gambino..

14.00 h Final de la sessió del matí.

17.00 h Masterclass sobre gestió artística. Miquel Àngel Landete (Senior i el Cor Brutal) i David Hernández (Nomepierdoniuna.net).

19.00 h Final del curs.

Àrea acadèmica: Ciències Econòmiques i Arts

Destinataris: estudiantat universitari de qualsevol titulació interessat en la indústria cultural. Persones externes a l’UJI interessades en el desenvolupament professional en l’àmbit cultural i/o musical. Públic en general.

Nombre màxim d’assistents: 50

Durada: 20 h

Crèdits reconeguts per l’UJI: 1

Preus: tarifa A

• 50 euros per a alumnat (s’ha d’adjuntar el carnet d’estudiant o matrícula del curs 2015/16).
  • 60 euros per a professorat, personal d’administració i SAUJI.
  • 80 euros per al públic en general.

Enllaç a la informació general dels Cursos d'Estiu UJI 2016

Enllaç a la matrícula