panoramica UJI

Última modificació: 26/06/2017 | Font: SASC

PEU en II Congrés Internacional d'Intervenció educativa, Puebla (Mèxic) (2ª part)

Com a part de les activitats a les quals va ser convidat el PEU en II Congrés internacional d'Intervenció educativa en Puebla (Mèxic) es van presentar dos projectes inclosos en el PEU mitjançant el Seminari Garbell, com van ser el llibre de Missions Interculturals i el nou número de la revista kult-ur.

El llibre de Missions Interculturals té com a autors a tècnics i professors d'educació de la Universitat Jaume I i realitza una lectura reposada i crítica al que va anar el projecte, les seues possibilitats així com la seua projecció de futur. Per desgràcia diferents problemes burocràtics van impedir que es poguera presentar el llibre en paper, havent de mostrar-ho en PDF. El projecte va interessar en gran manera als assistents a la presentació, havent de tallar-se el torn de preguntes per falta de temps. El llibre de Missions va ser presentat per un dels seus coautors, Eugeni Trilles.

La revista científica kult-ur va presentar de la mà del seu director, Paco Marco, el seu nou nombre en Puebla. A la taula van assistir també col·laboradors en el nombre i es va explicar per part del director la gènesi de la revista i el perquè del seu naixement, sent acollit amb gran acceptació per part del públic.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals