panoramica UJI

Última modificació: 23/02/2017 | Font: SASC

El passat 17 de febrer va tenir lloc, a la Universitat Jaume I, una primera reunió entre el Programa d’Extensió Universitària de l’UJI i la Institució Alfons el Magnànim-Centre Valencià d’Estudis i Investigació . En aquesta reunió van assistir, per part del PEU, Albert López, director del Servei d'Activitats Socioculturals de l'UJI, María Cervera, tècnic del Programa d'Extensió Universitària i Ángel Portolés coordinador del projecte Patrimoni. Com a representació de l’IAM, va participar Manel Pastor, tècnic encarregat de la coordinació amb el mon associatiu dins d'aquesta institució.

La Institució Alfons el Magnànim-Centre Valencià d’Estudis i Investigació, és un organisme depenent de la Diputació de València encarregat de la producció i difusió d’edicions culturals i de investigació. Entre les seues tasques s’ha proposat donar suport als Instituts i Centres d’Estudis Locals i Comarcals del País Valencià.

Aquesta primera reunió va servir per a establir les bases per a cercar espais i projectes futurs de col·laboració sobre patrimoni cultural on estén presents les entitats culturals, les associacions i els grups locals de les comarques de la província de Castelló.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals