panoramica UJI

Última modificació: 16/03/2017 | Font: SASC

Iniciem un nou cicle d'Acompanyament - PEU en el Parc Natural de la Serra d'Espadà.

El passat 10 de març va tenir lloc, en el Centre de Visitants d'Eslida, una reunió entre representants del programa d'Acompanyament de projectes del PEU i el director i tècnics del Parc Natural de la Serra d'Espadà. L'objectiu d'aquesta reunió va ser la de planificar les accions de 2017 en el projecte cultural del Parc Natural Serra d'Espadà.

Des de l'equip tècnic del Parc, i després de molts anys desenvolupant el projecte cultural, i amb assoliments interessants aconseguits durant aquest temps, s'ha decidit donar-li un altre enfocament a la seua metodologia. La participació, l'horitzontalitat i el treball en xarxa seran ara les línies de treball que guiaran el camí.

En aquest nou cicle, l'acompanyament es planteja amb l'objectiu de definir un punt de trobada des del qual els diferents representants dels municipis i del teixit cultural, associatiu, tècnic i veïnal present en el parc puguen desenvolupar un espai de trobada des del qual, a partir d'accions participatives, engegar una xarxa i decidir sobre el futur d'aquest territori cultural compartit.

Molt prompte us anirem donant més detalls d'aquest projecte d'acompanyament del Programa d'Extensió Universitària de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals