Condicions d'ús Llotja del Cànem

SASC
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Procediment de la reserva

Les reserves han de fer-se enviant un correu electrònic a llotja@uji.es

Vore Instruccions per a la reserva d'espais

El personal de la Llotja del Cànem es posarà en contacte per confirmar la disponibilitat de l’espai sol·licitat. S'haurà de concretar les necessitats tècniques al moment de la reserva: En fer la reserva s’ha d’especificar quins d’aquests materials es necessiten per tal de comprovar disponibilitat i, si escau, que es puguen fer les gestions corresponents amb previsió. 

Característiques de la sala de conferències de la planta baixa (0)

  • Capacitat: 35 persones 

  • Material audiovisual: megafonia, canó i ordinador 

  • Connexió a Internet: sí 

  • Gravació àudio: sí 

  • Pissarra: sí

  • Accés discapacitats: sí, amb ascensor.

Característiques de la sala de conferències de la tercera planta (3)

  • Capacitat: 50 persones 

  • Material audiovisual: pantalla gran de TV, càmera web i ordinador 

  • Connexió a Internet: sí 

  • Gravació àudio: no

  • Pissarra: sí

  • Accés discapacitats: sí 

Horari de sala d'exposicions (quan hi ha exposició, segons programació)

  • De dimarts a dijous de 18.30 a 20.30 h, 
  • divendres i dissabtes d’11.30 a 13.30 h  i de 18.30 a 20.30 h. 
  • Diumenge, dilluns i festius tancada 

Horari general de la Llotja del Cànem

  • Horari habitual: de dilluns a divendres de 10 a 14h i de 17 a 21h. 

  • Horari d'estiu: (de l'1 de juliol al 15 de setembre) de dilluns a divendres de 10 a 14h. Agost tancat.

  • Horaris especials en Nadal, Setmana Santa i Pasqua. Magdalena tancat.

Si la reserva coincideix amb l’hora d’obertura de l’edifici, s’ha de tenir en compte que l’acte començarà a les 10.15 h o 17.15 h. 

Si la reserva coincideix amb l’hora de tancament de l’edifici, l’acte haurà de finalitzar un quart d’hora abans, és a dir, a les 20.45 h.

Si ja heu efectuat la vostra reserva, per modificar o cancel·lar-la s’ha de posar en contacte amb el personal de la Llotja del Cànem.

Si es necessita muntar algun equipament propi, rebre als assistents a l’activitat abans de l’hora d’inici de la mateixa, o venir a provar els materials a la sala un altre dia diferent al de celebració, s’ha de contactar amb el personal de la Llotja del Cànem.

Si es vol difusió de l’acte al nostre web (www.llotja.uji.es), s’ha de fer arribar els materials promocionals o direcció web amb informació a l’adreça llotja@uji.es
També es pot fer arribar materials promocionals de l’activitat en format paper per correu intern (sols personal Universitat Jaume I) o per correu ordinari (Llotja del Cànem, C/ Cavallers, 1. 12001, Castelló de la Plana). 

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals