Qui en pot fer ús i on van les peticions?

01/10/2018 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

La Bústia UJI de consultes, queixes, suggeriments i felicitacions és un instrument públic, accessible des de totes les pàgines institucionals de la web de l'UJI.

És un instrument obert a qualsevol persona que té o vol tenir relació amb l'UJI.

Considerem persones usuàries de la Bústia UJI a l'estudiantat, professorat o personal d'administració i serveis de la Universitat, i el personal extern: estudiantat estranger en estades acadèmiques temporals a l'UJI, futur estudiantat de la Universitat, estudiantat de secundària, persones que preparen les proves d'accés a la universitat, persones titulades universitàries, alumnat antic de la Universitat, famílies de l’estudiantat, etc.

La gestió de les diferents peticions es realitza de forma descentralitzada, i és responsabilitat del servei, oficina, unitat administrativa al qual s'ha adreçat la petició.

Periòdicament cada servei realitza una anàlisis del contingut de les peticions rebudes i les millores derivades.

Anualment es farà una revisió /anàlisi qualitativa/quantitativa de les entrades rebudes per part dels òrgans de govern de la Universitat.

Informació proporcionada per: InfoCampus