El Memorial Enrique Beltrán reuneix prop de 1.200 alumnes

13/02/2017 | SCP

Al voltant de 1.200 estudiants de diferents instituts d'educació secundària de Castelló i província han participat en el VI Memorial Enrique Beltrán de centres de secundària que se celebra per quarta vegada al campus del Riu Sec de la Universitat Jaume I de Castelló.

La jornada ha començat a les deu del matí amb la disputa d'una cursa de promoció. La inscripció ha sigut multitudinària, amb més de 800 participants. Després han començat les curses d'ESO i batxillerat, primer en categoria femenina i després en masculina. L’esdeveniment esportiu ha finalitzat amb el lliurament de premis amb l’assistència de la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín, i el vicerector de Campus, Noves Tecnologies i PAS, Pablo Aibar.

Els guanyadors en la categoria de batxiller masculí han sigut Manuel Peris Bruno, Mouad Daimi Daimi i Lluís Quintana Noriega, de l’Institut Penyagolosa de Castelló; en la categoria de batxillerat femení, les guanyadores ha sigut Rosa Peris Simó del Miquel Peris i Segarra; María Ramos Ballester i Iris Aranda Alcácer, del Francesc Ribalta.

En la categoria d’ESO masculí els guanyadors han sigut Ferran Sánchez Fernández del Miquel Peris i Segarra; Pedro García Palencia, de Penyeta Roja; i Marc Albiol Turch, del Miquel Peris i Segarra. En la categoria femenina d’ESO les guanyadores han sigut Andrea Alvárez Vicente, de Penyeta Roja; Emma Gómez Pol, del Miquel Peris i Segarra, i Carolina Aicart Gómez, de Penyeta Roja.

Imatges del lliurament de premis