Global Game Jam Castelló tanca la seua tercera edició amb rècord d'assistència i 10 videojocs creats en 48 hores

01/02/2016 | SCP

•  global-game globalgame

En aquesta edició s'ha completat l'aforament màxim amb 67 participants.

•  global-game globalgame2

Estudiants, professionals i amants dels videojocs es van donar cita el cap de setmana passat a Espaitec 2 per a participar en la Global Game Jam Castelló, una autèntica marató de desenvolupament en la qual els assistents van treballar en equip en 10 prototips de videojocs amb l'objectiu no solament de crear i implementar, sinó d'aprendre, divertir-se i superar-se.

El divendres a la vesprada es va desvetllar el tema que portava per titol «Ritual!» i que seria la base de tots els jocs que es desenvoluparien simultàniament a tot el món durant 48 hores. A partir d'eixe moment es van formar 10 equips i va començar el treball dur, des del disseny de la idea fins a la seua implementació, per a acabar amb la presentació dels jocs la vesprada del diumenge.

Aquesta Game Jam ha sigut la més gran del món fins avui, amb un total de 632 esdeveniments en 93 ciutats diferents de tot el món i més de 30.000 participants. Castelló ha sigut per tercer any consecutiu seu de l'esdeveniment, i aquesta vegada ha completat l'aforament màxim amb 67 participants.

L'associació d'estudiants DevelUp, organitzadors de l'esdeveniment, han mostrat el seu agraïment a totes les entitats que hi han col·laborat i, especialment, als participants que han dedicat tot un cap de setmana a treballar en els seus propis projectes de videojocs. L'organització destaca la importància que té aquest sector en la província, ja que s'ha posicionat com una de les edicions més nombroses d'Espanya i amb «uns participants amb molta motivació i gran potencial que, amb el degut suport, asseguren un futur molt prometedor en la indústria del videojoc».

Els videojocs creats «Another stupid day», «Comic Madness», «GO(L)D», «Hunter’s Ritual: Virgin at eighteen», «Need souls», «Purramid», «Qecheqïk’s Fate», «Ritual of Life», «The purest goat» i «Turbomachos» es troben disponibles de forma gratuïta en la web de l'esdeveniment: http://globalgamejam.org/2016/jam-sites/castell%C3%B3n-game-jam/games

Altres notícies:

La percepció de bones oportunitats per a emprendre va augmentar durant 2014 a la Comunitat Valenciana