El Festival Audiovisual Universitari Oculus de l’UJI lliura els premis de la seua segona edició

09/11/2015 | SCP

•  festival-oculus _MG_9793

Guanyadors i guanyadores dels premis de fotografia, vídeo i videojocs. | FOTO: Àlex Pérez

El Paranimf de la Universitat Jaume I ha acollit la II edició del Festival Audiovisual Universitari Oculus al que s'han presentat un total de 37 obres en les tres categories establides. En l'acte s'ha fet lliurament dels premis als treballs guanyadors de fotografia, vídeo i videojoc, dotats amb 250 euros, així com dels reconeixements de diverses subcategories, dotats amb 125 euros.

En la categoria de producció audiovisual el guanyador ha sigut el projecte «Nube», que ha rebut també el premi a la millor fotografia. El premi a millor guió ha sigut per a «Error 404» i la millor direcció per a la peça audiovisual «Autorretrato». En la categoria de fotografia, l'obra premiada ha sigut «Anisoptera roja». Finalment, en l'apartat de videojocs s'ha alçat com a guanyador «HIVE», que ha obtingut també el reconeixement als millors gràfics. En aquest mateix apartat, el jurat ha concedit el premi a millors mecàniques de joc al videojoc «Dim Depths» i millor disseny narratiu per a «Atenea's Salvation».

El vicerector de Campus, Infraestructures i Noves Tecnologies, Pablo Aibar, ha felicitat els premiats i tots els participants, i ha destacat la labor d'organització d'un festival que contribueix a motivar l’estudiantat. El Festival Audiovisual Universitari Oculus ha estat organitzat per la Facultat de Ciències Humanes i Socials i l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals a través dels graus de Comunicació Audiovisual i de Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

En aquesta segona edició el jurat ha estat format per quatre professionals del món audiovisual i dels videojocs i professorat d’altres universitats: Lorna Arroyo Jiménez, doctora en Comunicació per la Universitat Jaume I de Castelló i llicenciada en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València; María Alcón Soler, actual gerent de la productora audiovisual Noclafilms Producciones; Rubén Ramos, desenvolupador de videojocs en Halfbrick Studios, empresa australiana de videojocs per a plataformes mòbils, i Daniel Segarra, de Lollipoprobot.

Altres notícies de la FCHS:

L'Escola de Comunicació de l’UJI inicia les seues activitats amb una xerrada de comunicació estratègica