La Universitat Jaume I nomena Ada Moliner Navarro nova directora de l’Orfeó Universitari

13/10/2015 | SCP

•  direccio-orfeo ada-moliner

La nova directora de l'Orfeó, Ada Moliner. | FOTO: Efraim Vidal

Ada Moliner Navarro, diplomada en Magisteri d’Educació Musical i professional de música especialitzada en cant, serà la nova directora de l’Orfeó Universitari a partir d’aquest curs acadèmic 2015-16. Moliner compta amb diversos cursos de direcció coral, així com altres cursos vinculats al món musical.

Actualment és coordinadora de l’escola de música “Josep Garcia” de l’Associació Josep Climent, així com directora de la Coral Pentecosta d'aquesta associació; i dels cors infantils i juvenils Babel que acaba de fundar. Ha treballat com a mestra de Llenguatge musical a l’Escola de Música de Suera i ha sigut mestra de primària durant 5 anys en diferents col·legis públics.

L’orfeó és un projecte de l’Aula de Música del  Servei d’activitats Socioculturals de la Universitat Jaume I de Castelló. En aquest projecte es proporciona un espai per a la formació vocal.

Informació del curs