Publicacions de la Universitat Jaume I participa en la Setmana del Llibre en català 2015

11/09/2015 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I ha participat en la Setmana del Llibre en català 2015 que s'ha celebrat a l’esplanada de la Catedral de Barcelona del 4 al 13 de setembre. Les últimes novetats de l’editorial universitària s’han exposat en la caseta conjunta de l’Associació d’Editors del País Valencià.

A més, enguany la Setmana del Llibre en català ha dedicat dos espais simultanis al programa de les editorials i dels escriptors valencians. El programa, que portava com a títol Collita Valenciana, ha oferit una sèrie de tertúlies i debats on els autors han tingut l'oportunitat de presentar i parlar dels seus llibres. Per part de l’UJI han participat en el programa Rosa Monlleó amb Vides truncades per la guerra civil a Castelló i Micaela Moro amb Entrena’t les neurones.

La Setmana del Llibre en català és una mostra que permet reconèixer la tasca de les editorials que editen en català, de les llibreries actives i de les revistes i que dóna visibilitat al llibre i a les publicacions periòdiques en català. També compta amb la col·laboració de les biblioteques públiques i entitats culturals que dinamitzen i faciliten l'accés a la cultura. En aquesta edició han participat un total de 127 expositors entre editorials, llibreries, institucions i agrupacions d’editors.