Cinc professores i investigadores de l’UJI aconsegueixen una beca per a Iberoamèrica de Banco Santander

02/07/2015 | SCP

Cinc professores i investigadores de la Universitat Jaume I han aconseguit una de les 200 beques de la cinquena convocatòria de Banco Santander per a estades a Iberoamèrica destinades a joves professors, investigadors i doctorands de les universitats espanyoles. Cal destacar que en aquesta convocatòria s’han presentat un total de 1.350 projectes d’investigació.

Tres de les guardonades realitzaran estades a Brasil. Concretament, Cristina González, professora del departament de Ciències de la Comunicació, tindrà com a destinació la Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho. Lourdes Gracia, investigadora del departament de Química Física i Analítica, realitzarà una estada a la Universidade Federal de São Carlos, i Valeria Ibáñez, ajudant en projectes d’enginyeria en el departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció, gaudirà d’una estada a la Universidade Federal Da Paraíba.

Així mateix, Laura Marquez, professora del departament d’Economia, realitzarà una estada a la Universidad Nacional de Córdoba a Argentina, i Lucía Romaní, investigadora en formació en el departament de Dret Públic, anirà a la Universidade de Coimbra a Portugal.

L’objectiu de les beques és donar suport a joves investigadors en els seus projectes d’investigació i fomentar l’intercanvi de coneixements entre institucions acadèmiques espanyoles i iberoamericanes.