La Universitat Jaume I i ALCER Castalia promouen la donació d'òrgans

04/06/2015 | SCP

La Universitat Jaume I i l’Associació ALCER Castalia (Associació per a la Lluita contra les Malalties Renals), van realitzar el 3 de juny una campanya per a la promoció de la donació d’òrgans entre la comunitat universitària amb motiu del Dia Nacional del Donant d’Òrgans, que com cada any se celebra el primer dimecres de juny. Per a informar sobre la donació i facilitar formularis per tal de fer-se el carnet de donant es va instal·lar una taula a l’Àgora de l’UJI.

Les persones interessades en fer-se donants poden informar-se i realitzar els tràmits en la pàgina web d’ALCER (http://www.alcercastalia.org) o a través de l’Oficina de Prevenció i Gestió Mediambiental de l’UJI emplenant el formulari de donació que es facilita al Centre de Salut (planta baixa de l’edifici de l'ESTCE) i que també està disponible a la pàgina web. També es pot col·laborar amb la promoció la donació d’òrgans i animant altres persones a què es facen donants o ajudant com a voluntari en ALCER.