L’alumnat de primer del Grau d’Arquitectura Tècnica visita el Palau de Betxí

25/05/2015 | SCP

L’alumnat de l’assignatura Construcció I. Fonaments del Grau d’Arquitectura Tècnica de l’UJI han visitat el Palau-Castell de Betxí. El recorregut forma part de la programació de les pràctiques de l’assignatura en els darrers anys.

En aquesta edificació d’origen medieval es poden contemplar, entre altres valors de interès, dos dels elements renaixentistes civils més valuosos de l’arquitectura valenciana del segle XVI: la portada del Palau i el claustre, amb les seues magnífiques arcades. Després de la signatura del conveni de col·laboració entre l’UJI i l'Ajuntament de Betxí ,  en el marc del projecte per a l'«Estudi constructiu del Palau Castell de Betxí i foment de la seua valoració social», són nombroses les visites d’estudi i formatives d’alumnat d’aquesta universitat que visita aquesta edificació.

La visita ha estat dirigida pel professor del Departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció, Fermín Font Mezquita, arquitecte tècnic de les recents obres de restauració del Palau, la qual cosa ha possibilitat aprofundir en el coneixement de l’edifici i de les tasques que  es van dur a terme durant les fases de les intervencions, en una de les quals el projecte va obtindre el premi de Ceràmica ASCER d’Interiorisme. L’Ajuntament de Betxí ha facilitat l’accés de l’alumnat a totes les dependències d’aquesta valuosa edificació.

Altres notícies de l'ESTCE:

Dos experts en Robòtica i Intel·ligència Artificial realitzen una estada en el Laboratori de Robòtica Intel·ligent de l’UJI

El Màster en Eficiència Energètica i Sostenibilitat de l’UJI organitza una visita al centre de tractament de residus sòlids urbans de Cervera del Maestrat