Una estudianta de l'UJI guanya el segon premi del XII Concurs Universitari de Narrativa Sambori Lourdes Frasquet Porta ha guanyat amb el treball «Tres ferides»

25/05/2015 | SCP

L'estudianta de la Universitat Jaume I de Castelló, Lourdes Frasquet Porta, ha guanyat el segon premi del XII Concurs Universitari de Narrativa Sambori,  amb el treball Tres ferides. El primer premi l'ha aconseguit l'estudiant de la Universitat de València, Joan Antoni Miguel i Darós, amb el treball Filtre València. En aquesta edició han participat 124 estudiants de les universitats valencianes, 29 dels quals eren de l'UJI.

D'acord amb les bases de la convocatòria, aquest concurs de les universitats valencianes i la Fundació Sambori està dotat amb 2.500 euros en premis. El premi es va lliurar el passat 23 de maig a la Universitat de València.