Vox UJI Ràdio col·labora amb el Formigues Festival L’emissora universitària ha realitzat el programa «Radioformigues» i ha impartit tallers de ràdio

11/05/2015 | SCP

Vox UJI Ràdio ha col·laborat amb el Formigues Festival, el festival de música per a menuts, que ha celebrat el 9 i 10 de maig la seua tercera edició al recinte Villacamp de Benicàssim.

El dissabte 9 de maig l’emissora de la Universitat Jaume I va emetre en directe el programa Radioformigues, un programa especial en el que els protagonistes van ser els xiquets i xiquetes. A més, es va impartir un taller de ràdio en el que els participants van poder conèixer com funciona una emissora de ràdio i van elaborar continguts per al programa amb entrevistes, cròniques i presentació de temes musicals.

Aquestes activitats han comptat amb la col·laboració d’estudiantat vinculat a Vox UJI Ràdio de les titulacions de l’àmbit de les Ciències de la Comunicació (Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques) de la Universitat Jaume I.