Alumnat de l’UJI organitza el primer torneig del videojoc «League of Legends» amb la col·laboració del Grau en Desenvolupament i Disseny de Videojocs

26/04/2015 | SCP

Un grup d'alumnes de la Universitat Jaume I, en col·laboració amb Grau en Desenvolupament i Disseny de Videojocs, van organitzar el primer torneig universitari del famós videojoc «League of Legends». Del 22 al 26 d'abril va tindre lloc la competició en la qual va poder participar tota la comunitat universitària, des d'alumnes, fins a professorat i personal associat i de les empreses vinculades.

Els partits es van realitzar emmarcats en un event enfocat a la promoció dels «e-sports» (esports electrònics) i la cultura del videojoc, el qual va començar amb una presentació i una taula rodona titulada «Videojocs competitius, cultura audiovisual i esport», on els ponents, participants i espectadors van discutir sobre l'estat de la indústria cultural i el seu futur al nostre país i a la resta del món.

Amb aquest primer torneig com a presa de contacte, l'organització pretenia observar la resposta del col·lectiu universitari davant d’aquest tipus d’events competitius i fomentar la cultura en l'àmbit dels videojocs. Aquest és el primer pas per a realitzar futurs torneigs d'altres videojocs i esdeveniments per a afavorir un ambient universitari més dinàmic entre alumnes de totes les titulacions. La iniciativa, que inicialment naix d'alumnes de medicina, demostra l'interès en la cultura dels videojocs en tota la comunitat universitària.