El professor de Dret Civil de l’UJI, Antonio Fayos, presenta el llibre «Los derechos a la intimidad y a la privacidad en el siglo XXI» en Madrid En l'acte de presentació també han participat el director del periòdic «El Mundo», Casimiro García, i el magistrat del Tribunal Suprem, Xavier O’Callaghan.

25/04/2015 | SCP

El professor de Dret Civil de la Universitat Jaume I, Antonio Fayos, ha presentat en la FNAC-Castellana de Madrid el llibre Los derechos a la intimidad y a la privacidad en el siglo XXI, una obra col·lectiva realitzada sota la seua coordinació en la qual han participat diferents professionals de l'àmbit jurídic i periodístic. En l'acte de presentació també han participat el director del periòdic El Mundo, Casimiro García, i el magistrat del Tribunal Suprem, Xavier O’Callaghan.

Aquesta obra col·lectiva va nàixer en la Universitat Jaume I fa un any amb l'objectiu d'estudiar el dret a la intimitat en el seu sentit més ampli, o dit d'una altra forma, els diferents drets a la intimitat, doncs són varis els drets que limiten les llibertats d'expressió i informació. En aquest llibre, s'estudia el tema des d'una perspectiva multidisciplinària, doncs la intimitat té moltes facetes, tant jurídiques -constitucional, civil, penal-, com periodístiques i per això, en aquesta obra intervenen professors i doctors de totes aquestes disciplines.

A més de Fayos, altres sis professors de la Jaume I han participat en aquest llibre: Iciar Cordero, Patricia Escribano, Cristina Guisasola, Cristina Pauner, Beatriz S. Tomás i Agustín Viguri. El llibre també s'ha enriquit amb les col·laboracions de professors d'altres universitats com la de Barcelona, Murcia i fins i tot la Coventry University, amb la participació del professor Steve Foster.