Els promotors de l’app «Amazing City Castelló» presenten el projecte als estudiants de la Universitat Jaume I

22/12/2014 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir
  •  amazing-city Amazing_City_DLL19_in

    Presentació de l'aplicació «Amazing City Castelló». | FOTO: DAMIÁN LLORENS

Els promotors de l'aplicació per a dispositius mòbils «Amazing City Castelló: Els Secrets de Castelló» han visitat la Universitat Jaume I (UJI) per a explicar als estudiants de Comunicació Audiovisual el nou projecte que ha desenvolupat l'empresa Inoibérica, companyia de base tecnològica situada al Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la universitat (Espaitec). 

Juan José Ortiz, CEO de Inoibérica, ha presentat «Amazing City Castelló» la primera app de gamificació turística desenvolupada íntegrament amb tecnologia espanyola i que converteix l'experiència turística en un joc interactiu a través dels dispositius mòbils. El projecte ja ha sigut considerat com un dels més innovadors de la Comunitat Valenciana i en aquesta trobada els seus creadors han mostrat als joves estudiants de l’UJI les potencialitats d'aquesta eina per a atraure i fidelitzar visitants. 

L’app «Amazing City Castelló» es va llançar el passat mes d'octubre i està disponible tant per a dispositius que funcionen amb Android com amb iOS. Mitjançant aquesta aplicació, els turistes que viatgen a la província de Castelló poden realitzar les seues visites com si foren part d'un joc, en el qual experimenten aventures de diferent temàtica i interès, així com optar a premis del sector d'hostaleria i restauració vinculats amb el projecte. 

L'empresa Inoibérica explica que el producte és una combinació d'elements tecnològics i artístics, en els quals l'experiència del joc es converteix en determinant perquè el visitant gaudisca dels atractius turístics dels municipis d'una manera totalment nova. 

L'aplicació s'ha engegat amb més d'un centenar d'aventures que es desenvolupen per tota la província. De moment, la Diputació de Castelló, a través del Patronat Provincial de Turisme, i els Ajuntaments de Benicàssim, Borriana, Onda, Almassora, Betxí, Cabanes, Bell-lloch, Montanejos, Ribesalbes, Morella, Vilafranca i Llucena, han contractat ja la realització d'aventures interactives en els seus municipis com a eina de promoció i fidelització turística.

L'empresa preveu ampliar la llista de municipis implicats en breu, sobretot davant la pròxima presentació de l’app en la Fira Fitur 2015, prevista al gener del proper any. A més, l'Associació Provincial d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de Castelló (Ashotur) ha valorat el projecte de manera molt positiva i col·labora activament amb Inoibérica en la promoció de l'aplicació entre els seus associats. 

Des de l'empresa es destaca que l'aplicació està orientada tant al turista forà com als ciutadans de la província de Castelló, que van a poder conèixer racons de la seua terra des d'una perspectiva totalment nova.

Més informació

Fotografies

Altres notícies:

L’empresa d’Espaitec de l’UJI Slow Artist presenta la seua primera marca de moda sostenible

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions