L’UJI inicia les eleccions per a la renovació de l’estudiantat en Juntes de Centre i Consells de Departaments

10/11/2014 | SCP

• Eleccions eleccions-estudiant Eleccions

El període per a presentar candidatures està obert fins al 10 de novembre. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Universitat Jaume I ha iniciat el passat 3 de novembre el procés per elegir els nous representants de l’estudiantat a les Juntes de Centre i Consells de Departaments, una vegada ha finalitzat l’elecció de delegats i delegades.

El període per a presentar candidatures està obert fins al 10 de novembre. Cal recordar que a Junta de Centre només es poden presentar delegats i a Consell de Departament poden presentar-se delegats i subdelegats. La proclamació definitiva de les candidatures serà el 14 de novembre i la campanya electoral i el vot anticipat es realitzarà del 17 al 19, sent les eleccions el dijous 20 de novembre a la sala de premsa de l’Edifici de Rectorat i Serveis Centrals a les 10:30 hores.

La proclamació definitiva d’electes està prevista per al 27 de novembre.