El Consell Social de l’UJI designa els seus nous vocals

10/11/2014 | SCP

• Consell Social consell-social consell-social

Ple del Consell Social del passat 30 d'octubre. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

El Ple del Consell Social del passat 30 d'octubre va designar Berta Rapalo Badenes, vocal representant dels interessos socials, per a formar part de la Comissió d'Assumptes Universitaris. Així mateix també va nomenar per a formar part d’aquesta comissió els vocals José Luis Blasco Díaz i Héctor Baena i Bel, membres del Consell de Govern, triats per i entre els representants del mateix consell.

En aquest ple a més van prendre possessió els vocals del Consell Social Rafael Cerdà Ferrer i Berta Rapalo Badenes, designats per les Corts Valencianes. Finalment, van prendre possessió Francisco Javier Grandío Botella, Inmaculada Fortanet Gómez i Héctor Baena i Bel, com a vocals del Consell Social en representació del Personal d'Administració i Serveis, del Personal Docent i Investigador i dels estudiants, respectivament, triats pel Consell de Govern de la Universitat Jaume I.