Més de 500 estudiants de la FCJE i FCHS se graduen

28/10/2014 | SCP

•  graduacions GraduacionMagisterio-02-350

El Paranimf va acollir els cinc actes de graduació. | FOTO: A. PRADAS

Més de 500 estudiants d’una vintena de graus de la Universitat Jaume I que han finalitzat els seus estudis durant el curs 2013/2014 van participar els passats 24 i 25 d’octubre en els cinc actes de graduació de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (FCJE) i de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (FCHS). En els diferents actes, que van tindre lloc al Paranimf, se’ls va fer entrega als estudiants d'una beca i un diploma.

El 24 d’octubre es va celebrar l’acte de graduació del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans, Grau en Criminologia i Seguretat, Grau en Seguretat i Ciències Policials, Grau en Dret, Llicenciatura en Dret, Grau en Gestió i Administració Pública i Diplomatura en Gestió i Administració Pública. Lorena Romero va ser l’encarregada de parlar en representació de l'estudiantat, mentre que el padrí de l'acte va ser el professor del Departament de Dret Privat i president de l'Audiència Provincial de Castelló, José Manuel Marco. Per a finalitzar, va intervindre el degà de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, Rafael Lapiedra.

El mateix divendres 24 va ser el torn dels alumnes dels graus de l’àmbit econòmic: Grau d'Economia, Grau en Finances i Comptabilitat, Grau en Administració d'Empreses, Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses, Diplomatura en Ciències Empresarials, Grau en Turisme, Diplomatura en Turisme i Llicenciatura en Ciències del Treball. En l’acte, Arantxa Miralles Benages va intervindre en nom de l’estudiantat, i María Dolores Guillamón, presidenta de la Cambra de Comerç, va apadrinar l’acte. També va parlar en nom de la universitat el degà de la FCJE, Rafael Lapiedra.

El 25 d’octubre es van celebrar tres actes de graduació. En primer lloc el Paranimf va acollir la graduació dels alumnes d’Estudis Anglesos, Filologia Anglesa, Història i Patrimoni, Humanitats i Traducció i Interpretació, que van ser apadrinats pel professor del Departament d'Estudis Anglesos de la Universitat Jaume I i reconegut escriptor, Santiago Posteguillo. L’alumne encarregat de parlar en representació dels graduats va ser Antonio López Amores i la degana de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, Rosa Agost, va clausurar l'acte.

A continuació, va ser el torn de les titulacions de l'àmbit de magisteri: Mestre en Educació Infantil, Mestre d’Educació Primària, Mestre en Educació Física, Mestre en Educació Musical i Llicenciatura en Psicopedagogia. En aquest acte, que va ser apadrinat per la professora sènior del Departament d'Educació, Isabel Ríos García, va parlar en representació dels alumnes Ana Belén Rubio, i en representació de la universitat la degana de la FCHS, Rosa Agost.

Per a finalitzar, va tindre lloc l’acte de graduació del Grau en Periodisme, Grau en Publicitat i Relacions Públiques, Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques, Grau en Comunicació Audiovisual i Llicenciatura en Comunicació Audiovisual. En l’acte, va intervindre Belén Piñero, com a representant de l’alumnat i el professor del Departament de Comunicació de la Universitat Jaume I, Francisco Javier Gómez Tarín, com a padrí. L'encarregada de clausurar la graduació va ser la degana Rosa Agost.