El projecte éBrickHouse participa en el Mes de la Sostenibilitat Ambiental de Vila-real

08/10/2014 | SCP

• éBRICKhouse solar-decathlon BRICKkouse

Casa solar éBrickHouse, realitzada per l’UJI i la VIA University College de Dinamarca. | FOTO: SDE

La Seu de Plana de la Universitat Jaume I acull fins al 30 d'octubre una exposició sobre el projecte de casa solar éBrickHouse, realitzat per l’UJI i la VIA University College de Dinamarca per a participar en la passada edició de Solar Decathlon Europe, una competició entre universitats que té com a objectiu dissenyar i construir habitatges sostenibles i autosuficients amb energia solar. L'exposició s'emmarca en el programa d'activitats del Mes de la Sostenibilitat Ambiental que organitza l’Ajuntament de Vila-real al llarg del mes d'octubre.

Així mateix, dins de les activitats, es van oferir dues conferències el passat 8 d'octubre relacionades amb el projecte éBRICKhouse. Núria Sánchez, directora del projecte i coordinadora d’arquitectura, va oferir la conferència «Estratègies bioclimàtiques». D'altra banda, Teresa Gallego, professora de l'Àrea de Construccions Arquitectòniques de l’UJI i responsable acadèmica del projecte, va parlar sobre «Solucions constructives en éBRICKhouse».