L'UJI premia l'esforç dels esportistes universitaris en la Festa de l'Esport

07/10/2014 | SCP

• Festa de l'Esport festa-esport Festa_esport_DLL27-350

En l'esdeveniment s’han entregat els premis als guanyadors de les competicions internes i les beques «Villarreal Club de Futbol - UJI». | FOTO: DAMIÁN LLORENS

El Servei d'Esports de la Universitat Jaume I ha celebrat la Festa de l'Esport, un esdeveniment en el qual s’han entregat els premis als guanyadors de les competicions internes per tal de premiar l'esforç d'aquells equips i jugadors que han estat participant-hi des del mes d'octubre.

A l’acte també s’ha fet entrega de les beques «Villarreal Club de Futbol - UJI», que han repartit 15.000 euros entre 26 estudiants universitaris que han destacat especialment en les seues disciplines esportives, així com als medallistes universitaris d'enguany, entre els quals destaquen José Emilio Bellido, Juan Vicente Mampel i Pablo Torrijos (atletisme), Rosanna Garzó (natació) i Camila Molina Alcázar (futbol).