La Càtedra d'Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real» participa en un congrés a Bulgària

07/10/2014 | SCP

• Juan Carda catedra-ceramica JuanCarda_Bulgaria

Juan Carda, catedràtic de Química Inorgànica i director de la Càtedra d'Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real». | FOTO: VOX UJI

El catedràtic de Química Inorgànica de la Universitat Jaume I i director de la Càtedra d'Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real», Juan Carda, ha participat en la Sixth Balcan Conference on Glass Science and Technology, 18th Conference on Glass and Ceramics, celebrada a la ciutat búlgara de Nessebar, de l'1 al 4 d'octubre. Carda ha impartit la conferència «Functional Properties of Ceramics».

Aquest congrés es realitza de manera contínua cada tres anys, primer a la ciutat de Varna i en les últimes edicions a Nessebar, al Mar Negre. És un fòrum de comunicació dels avanços i desenvolupaments en els camps de la ceràmica i del vidre, amb una forta participació d'investigadors dels països de la regió de l'est d'Europa i també d'indústries lligades als camps de la ceràmica, del vidre i de les primeres matèries.

La Càtedra d'Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real», una iniciativa de la Universitat Jaume I i l’Ajuntament de Vila-real, segueix amb les seues línies d'internacionalització i de divulgació dels coneixements científics que s'aconsegueixen en el camp dels materials ceràmics.