El Servei d'Esports posa en marxa un programa que permetrà als pares i mares conciliar l'esport i la família

23/06/2014 | SCP

El Servei d'Esports  l'UJI ha creat el programa Concilia esport i família davant la creixent demanda d’activitats esportives per a xiquets i xiquetes a Castelló, i concretament en les activitats que el Servei d’Esports ofereix a través de la seua Àrea d’Activitats des del curs 2010/2011.

Aquest projecte no pretén únicament incloure activitats per a xiquets i xiquetes en edats compreses en els cicles de primària, sinó que també pretén albergar la possibilitat d’oferir als pares i mares un horari i espai perquè puguen beneficiar-se de la pràctica esportiva amb els consegüents beneficis per a la salut i l’organització del temps familiar i de l’oci, com molts pares i mares reclamen en els últims anys.

Aquesta iniciativa es crea amb un doble objectiu: d’una banda, apropar la Universitat Jaume I a la societat de Castelló, i, de l'altra, que els xiquets i xiquetes coneguen la Universitat on podran realitzar els seus estudis quan acaben l’etapa de secundària. A més, es pretén realitzar activitats esportives adequades a cada grup d’edat (aprofitant les instal·lacions i els recursos humans que gestiona el Servei d’Esports de l’UJI) i compaginar les activitats esportives dels xiquets i xiquetes amb les activitats per a adults en els mateixos horaris.

El programa està dirigit a tots els membres de la comunitat universitària i la preinscripció, que és gratuïta, es podrà fer de l’1 juliol al 31 d’agost a les oficines del Servei d’Esports o a www.inscripcions.es (a partir de l'1 d’agost només en línia). El 2 de setembre es publicaran les llistes de tots els grups d’inscrits i del 2 al 7 de setembre s’obrirà el període de formalització d’inscripcions dels xiquets amb pares amb vincle de comunitat universitària (PAS, PDI, estudiantat, FUE, ITC, etc.) perquè formalitzen els pagaments.

Del 8 al 14 de setembre podran formalitzar les inscripcions els xiquets amb pares amb vincle SAUJI i personal d’empreses de serveis, i del 15 al 21 de setembre serà el torn per als xiquets amb altres vincles amb la Universitat. Finalment, del 22 de setembre al 5 d’octubre s’obrirà el període d’inscripció general per a tota la societat.