Professionals i estudiants de disseny aprofundeixen en les possibilitats d’Adobe al núvol en el «Creative Day Castellón» La jornada, celebrada al Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de l’UJI, va estar organitzada per l’associació La Exprimidora

12/03/2014 | SCP

• Creative Day creative-day foto_02_Creative_Day_DLL016-350
  • Creative Day creative-day foto_05_Creative_Day_DLL022-350

Ana Mesas va explicar les possibilitats i avantatges que ofereix Adobe al núvol amb Creative Cloud. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

El Parc Científic Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I (Espaitec) va acollir el passat 27 de febrer el «Creative Day Castellón», un esdeveniment organitzat per La Exprimidora, Associació de Creatius i Dissenyadors de Castelló, i orientat a professionals i estudiantat de qualsevol branca del disseny. En la jornada, patrocinada per Adobe amb la col·laboració de l’UJI i l'empresa Sofistic, es van explicar les possibilitats que ofereix Creative Cloud d’Adobe.

Ana Mesas, directora de Màrqueting de Producte de Creative Cloud per a Espanya i Portugal, va explicar que Creative Cloud és una nova forma d’accés en línia a les aplicacions d’Adobe que proporciona una constant actualització i sincronització. «Aquesta nova modalitat és un canvi en la història del model de negoci de l’empresa. Fins ara, tots coneixíem la caixa del programa, que obríem, instal·làvem i començàvem a utilitzar, però això ha canviat: naix el núvol i Adobe aposta per aquesta nova modalitat», va assenyalar Mesas.

Segons va explicar, aquesta nova manera d'utilitzar les aplicacions dóna més velocitat als fluxos de treball, es poden controlar els fitxers, pujar-los al núvol i compartir-los amb altres membres de l'equip, i accedir als arxius sense necessitat de tenir instal·lades les eines, entre altres avantatges. A més, en la jornada va mostrar les millores que incorpora aquesta modalitat en les aplicacions insígnia d’Adobe i les opcions de publicació per a web i apps.

Per la seua part, Alberto Arza, vicepresident de La Exprimidora, va convidar els assistents a participar en l'associació per tal de gaudir d’una sèrie de tallers gratuïts per als socis que es duran a terme al llarg de l’any amb periodicitat mensual. «Els tallers consistiran en una introducció i aproximació pràctica a diferents aspectes o disciplines concretes del món creatiu», va apuntar Arza.

Altres notícies de l'ESTCE:

Quatre estudiants del màster Erasmus Mundus in Geospatial Technologies defensen la tesi a l’UJI