La Facultat de Ciències de la Salut reconeix la labor dels col·laboradors en les pràctiques de Psicologia

24/02/2014 | SCP

• Pràctiques Psicologia reconeixement-practiques foto_01_Practicas_Psicologia_DLL002-350

D'esquerra a dreta: Francisco Traver, Rafael Ballester i Ana Alarcón. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Facultat de Ciències de la Salut va organitzar el passat 10 de febrer un acte de reconeixement al professorat assistencial i a totes les persones col·laboradores en les pràctiques del Grau en Psicologia de la Universitat Jaume I.

A l’acte va assistir el degà de la Facultat de Ciències de la Salut, Rafael Ballester; la vicedegana de la titulació de Psicologia, Ana Alarcón; Francisco Traver, director de l’Àrea de Salut Mental de l’Hospital Provincial, així com professorat de la titulació a l’UJI.

Fotografies