Més de 3.400 alumnes de secundària visiten la Universitat Jaume I

19/02/2014 | SCP

• Portes obertes portes-obertes portes-obertes

L’estudiantat ha tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà l’oferta formativa de l’UJI. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

Les XXIII Jornades de Portes Obertes, organitzades per la Unitat de Suport Educatiu, han rebut en els dos primers dies de jornades prop de 2.300 alumnes de centres de secundària de la província de Castelló i València així com estudiants d’altres comunitats com Catalunya, Castella-La Manxa o les Illes Balears que han participat a títol personal.

Gràcies a aquesta iniciativa, l’estudiantat ha tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà l’oferta formativa de l’UJI a través de xarrades impartides pel professorat dels diferents graus. Els graus que han despertat major interès han sigut els de la branca de Ciències de la Salut així com els graus en Mestre d’Educació Infantil i Primària. A més, tots els alumnes han rebut una guia que inclou informació sobre l’estructura dels estudis universitaris, l’accés a la universitat o els serveis que ofereix l’UJI, entre altres qüestions d’interès.

Per a finalitzar, els assistents han realitzat una visita guiada per les principals instal•lacions del campus com ara la Biblioteca, el Servei d’Esports o el Centre d’Autoaprenentatge de Llengües.

Les Jornades de Portes Obertes conclouran el pròxim 26 de febrer amb la visita d’altres 1.234 alumnes, la qual cosa suposa la participació de més de 3.400 estudiants en el conjunt de les jornades.

Fotografies