La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport autoritza la creació de l'Escola de Doctorat

19/02/2014 | SCP

La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport ha autoritzat la creació de l'Escola de Doctorat de la Universitat Jaume I, tal com s'ha publicat en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana del 17 de febrer.

El centre, que naix com a resposta al nou marc legal dels estudis de doctorat, té com a principal objectiu organitzar i gestionar els estudis de tercer cicle així com les activitats de formació en recerca. D'aquesta manera, es desenvoluparà una pedrera d'investigadors i investigadores amb talent i es facilitarà la integració del personal en formació en un entorn de treball molt més ampli que el proporcionat pel grup de recerca.

Concretament, l'Escola de Doctorat de la UJI naix amb 18 programes formatius, dels quals 10 són propis i vuit són interuniversitaris. Cal destacar que durant el curs 2012/2013 la Universitat Jaume I va tenir matriculats 935 alumnes de doctorat.