Mig centenar de professionals, artistes i alumnes participen en el Dia del Disseny i la Creativitat

24/02/2014 | SCP

• Dia disseny dia-disseny Expo_Disseny_DLL024_mw

L'esdeveniment ha inclòs exposicions, tallers, actuacions en directe i menjar creatiu, entre altres activitats. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

L'associació d'alumnes i exalumnes de disseny de la Universitat Jaume I, La Plantilla Disseny, ha celebrat el Dia del Disseny i la Creativitat, una jornada on mig centenar d'artistes han exposat els seus treballs a l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

L'esdeveniment ha inclòs exposicions, tallers, actuacions en directe i menjar creatiu, entre altres activitats, en les quals han participat il·lustradors, dissenyadors, fotògrafs, músics i creatius de totes les branques. «Estem molt satisfets d'aquesta primera edició, ja que ha tingut una gran acollida tant per part de la comunitat universitària com de la societat de Castelló», ha afirmat el president de l'associació, Javier Ares. Així mateix, ha remarcat que sense el suport de la universitat «no hauria sigut possible organitzar una jornada tan ambiciosa» i ha expressat la seua intenció que es convertisca en una celebració anual.

Fotografies

Altres notícies de l'ESTCE:

Estudiants de Disseny Industrial de l'UJI exhibeixen els seus projectes al Saló Nude de la Fira Hàbitat de València