El Servei d’Esports de l’UJI implanta un sistema de preinscripció en línia per a les activitats amb professorat El nombre de preinscripcions ascendeix a més de 2.000 en tres setmanes

26/07/2013 | SCP

• Esports preinscripcio-esports esports

Tots els usuaris i usuàries ja poden dur a terme la preinscripció des de l’e-UJIer i indicar les activitats i cursos que volen realitzar el primer semestre del curs 2013/2014. | FOTO: SERVEI D'ESPORTS

El Servei d'Esports de l’UJI, amb la finalitat de millorar el servei oferit als seus usuaris i usuàries, ha implantat un sistema de preinscripció en línia, que dota d'una major agilitat el sistema, i que permet preinscriure’s en alguna de les 89 activitats amb professorat que organitza el Servei d’Esports. El nou sistema consisteix a realitzar, en primer lloc, una preinscripció en les activitats i grups en què es vol participar i, posteriorment, la validació de la inscripció.

Tots els usuaris i usuàries, independentment de la seua vinculació amb l’UJI, ja poden dur a terme la preinscripció des de l’e-UJIer i indicar les activitats i cursos que volen realitzar el primer semestre del curs 2013/2014. Aquesta preinscripció no dóna dret a cap plaça, sinó que s’ha de validar a principis de setembre i es pot modificar fins al dia 2 de setembre a les 23:59:59 h.

Des del dia 4 de setembre a les 8:00 h fins al dia 5 de setembre es podran validar les preinscripcions. Durant aquests dos dies no es podran realitzar més preinscripcions ni inscripcions noves, sinó que estaran dedicats únicament a validar-les.

Les persones de l'UJI preinscrites en alguna activitat reservada per a SAUJI han de validar aquestes activitats des de l’11 de setembre a les 8:00 h fins al 12 de setembre, ja que en aquestes activitats tenen prioritat els socis de SAUJI. De la mateixa manera, els socis de SAUJI preinscrits en activitats per a la comunitat universitària també hauran de validar-les en aquestes dates. Una vegada hagen finalitzat aquests terminis, es podran fer noves inscripcions, si hi queden places vacants, el dia 13 de setembre a les 8:00 h.

La inscripció en activitats per a col·lectius sense vinculació serà directa, a partir del 18 de setembre a les 8:00 h, mentre que en activitats per a xiquets i xiquetes serà directa a partir del 10 de setembre a les 8:00 h, per l’e-UJIer o finestreta.

Per al primer semestre, l’UJI ofereix un total de 6.250 places en les diferents activitats esportives. Unes 900 persones ja han seleccionat les activitats i cursos que volen realitzar en el primer semestre amb més de 2.000 preinscripcions fins al moment. L’activitat més sol·licitada és Mètode Pilates SAUJI/UJI i Spinning SAUJI/UJI, ja que la demanda supera el 100% de les places oferides. Hi segueixen GAC SAUJI/UJI, amb quasi el 100%, o Bodyweight amb més d’un 50% de preinscripcions. En els cursos destaquen Pàdel i Tennis SAUJI/UJI com els de major demanda.

Noves taxes

La Universitat ha aprovat les noves taxes per a l’ús de les instal·lacions esportives i les activitats amb professorat. La principal novetat d’enguany és l’abaratiment de preus per al públic extern, familiars de primer grau, SAUJI, etc. Una altra de les novetats és que es contempla la possibilitat d'accedir a un abonament anual a una única zona o a dues zones, a més de l’opció de la targeta esportiva, que permet accedir a totes les zones esportives. Per últim, s’ha establert una quota especial per a esportistes federats que volen accedir a les instal·lacions de l’UJI.

Cal destacar l’èxit de la targeta esportiva per part de l’alumnat que es matricula per primera vegada a la Universitat. Concretament, un 45,33% de l’estudiantat de nou ingrés ha sol·licitat la targeta en el moment de fer la matrícula.