AMB CAMES QUE RODEN. Juliol 2013

Entre els menesters propis de la raça humana està anar a comprar. Som l’única espècie que habita aquest planeta que realitza aquesta activitat, nascuda de la necessitat vital d’aconseguir els aliments i altres productes bàsics per a la supervivència que ja no podem aconseguir directament de la natura per raons de la nostra evolució social. Anar a comprar, a banda d’un fet vital i social, també ha esdevingut un acte lúdic -que, en ocasions, ens porta a adquirir fins i tot allò que no necessitem-, al qual totes les persones hem de tenir accés sense cap mena d’impediment.

EEES. El futur dels títols universitaris

La Universitat Jaume I celebrarà els dies 8 i 9 de juliol la IV Jornada Nacional sobre Estudis Universitaris: «El futur dels títols universitaris», que se centrarà especialment en el procés de seguiment i renovació de l’acreditació dels títols oficials. També s’hi analitzaran els nivells de presencialitat en els estudis universitaris, el present i futur de la universitat.