La professora de l'UJI Magdalena Mut presenta el primer «Manual de la comunicación» per als directors de comunicació espanyols

10/10/2013 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir
  • Presentació llibre «Manual de la comunicación»  magdalena-mut magdalena-mut

    Acte de presentació de la publicació a la seu de Repsol a Madrid. | FOTO: VOX UJI

La seu de Repsol a Madrid va ser l'escenari de la presentació, davant els directors de comunicació d'empreses espanyoles, del llibre Manual de la comunicación, escrit per la professora del Departament de Ciències de la Comunicació de la Universitat Jaume I Magdalena Mut, amb la col·laboració de l'Associació de Directius de Comunicació, DIRCOM. 

El llibre conté una primera part teòrica, que introdueix la història i l'evolució de la comunicació corporativa, a més de fer-se ressò de les tendències de futur, basades en els tres principis establerts en el Mandat de Melbourne: definir i mantenir el caràcter i els valors d'una organització, crear una cultura de saber escoltar i compromís i inculcar comportaments responsables.

En un segon bloc, partint d'un model de consens sobre la base de l'aportació real de professionals de la comunicació i comptant amb l'aplicació pràctica d'una empresa de recursos humans, l'obra detalla com ha de ser un model organitzatiu de la direcció de comunicació segons la grandària de l'empresa; descriu el perfil competencial del director de comunicació i dels responsables de comunicació i determina el salari corresponent a cada membre del departament segons la seua funció.

Finalment, inclou un model de govern que mostra el funcionament operatiu d'una direcció de comunicació en una gran empresa.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions