L’Ajuntament de Castelló aportarà 118.000 euros a projectes de l'UJI També col·laborarà amb el Màster Internacional en Estudis de Pau, Conflictes i Desenvolupament i amb la Fundació Isonomia

10/10/2013 | SCP

• Conveni Ajuntament-UJI conveni-ajuntament conveni-ajuntament

El rector de l'UJI, Vicent Climent, i l'alcalde de Castelló, Alfonso Bataller en la signatura del conveni. | FOTO: AJUNTAMENT DE CASTELLÓ

L’alcalde de Castelló, Alfonso Bataller, ha signat un conveni de col·laboració amb el rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, pel qual el consistori aportarà 118.000 euros per a activitats i projectes conjunts amb l’UJI. Així, el consistori col·labora en l’activitat «Imaginària»; la Mostra de Teatre Reclam; activitats commemoratives, divulgatives i jornades de caràcter cultural; la programació expositiva de la Llotja del Cànem; la Universitat per a Majors, i el projecte «Family Programme», a més de col·laborar en les activitats que desenvolupe la Càtedra d’Estalvis i Eficiència Energètica de l’UJI.

Així mateix, l'Ajuntament de Castelló aportarà, a través d'un altre conveni de col·laboració, 1.000 euros en concepte de subvenció per al Màster Universitari i Doctorat Internacional en Estudis de Pau, Conflictes i Desenvolupament que s'imparteix en l'UJI. La Càtedra Unesco de Filosofia per a la Pau desenvolupa anualment aquest màster universitari dirigit a estudiants procedents de països en vies de desenvolupament que realitzen els seus estudis de postgrau en l’UJI.

D'altra banda, Bataller i Climent també han signat un conveni entre l'Ajuntament de Castelló i la Fundació Isonomia pel qual el consitori aportarà 4.680 euros amb la finalitat d'unir esforços en l'àmbit de la promoció i la protecció de la igualtat d'oportunitats entre homes i dones. En l'acte de signatura també han estat presents la regidora d'Igualtat, Carmen Querol, i María José Ortí i Gemma Escrig, de la Fundació Isonomia.